Vis hovedmenu

CONSIDERATION

Bevilling

RUC-ledet projekt har modtaget omkring 13,5 mio. kroner til at samskabe en åben læringsplatform for små og mellemstore virksomheder. Formålet er at støtte SMV'er med at skabe digital og bæredygtig udvikling.

Projektet skal udarbejde et værktøj til at udvikle en digitaliseringsstrategi for virksomheder, samt et sæt underværktøjer. Værktøjet  udarbejdes på en open source-platform med tilhørende kurser til at understøtte SMV'ernes kompetence i at arbejde strategisk med digitalisering og bæredygtighed.

Bevillingen kommer fra EU Interreg South Baltic.

Logo Interreg and EU and Consideration

The CONSIDERATION Logo

Millionprojekt skal gøre SMV'er mere bæredygtige og digitaliserede

Forskelligt hånsværktøj, blyant og papir

Tools and Trials

Conference

CONSIDERATION: Nyheder, aktiviteter, workshops og konferencer

Arrangementer

Mere om projektet

bøger placeret grafisk

CONSIDERATION: Alle publikationer

Her finder du alle projektrelaterede publikationer fra projektpartnere, der er tilknyttet projektet. Det omfatter også udgivelser fra projektdeltagere, der ikke er ansat ved Roskilde Universitet.

Conference

CONSIDERATION: Nyheder, aktiviteter, workshops og konferencer

Her finder du en liste over nyheder, aktiviteter, workshops og konferencer relateret til projektet.

Forskelligt hånsværktøj, blyant og papir

Tools and Trials

Here you will find description and link to the learning platform and tools that the project CONSIDERATION creates.
Also, you will find invitation for and results of the trials and evaluations conducted by the project CONSIDERATION

Overblik over forskning på RUC

Projektets forankring

Forskningsnetværket er hjemmehørende på Roskilde Universitet, Institut for Samfundsvidenskab og Erhverv