Vis hovedmenu

Tværinstitutionelt Netværk om Services og Kunstig Intelligens

Projektperiode: 01/09/2021 - 31/08/2024
håndtryk mellem printplade og menneskehånd

Digital Tech Summit 2023

Image showing the title of article

Rapport: Danskernes holdninger til og oplevelser med indsamling af digitale medarbejderdata på arbejedspldsen

Graphic image of a network

Rapport fra spørgeskemaundersøgelse vedr. anvendelse af AI i virksomheder og organisationer i Danmark

Bevilling

Rektors Udviklingspulje ved Roskilde Universitet har bevilget støtte til projektet. Rektors Udviklingspulje støtter mindre og større udviklingsprojekter eller strategiske indsatser til gavn for universitetets kerneopgaver og udvikling af administrationen, med henblik på kompetenceopbygning, læring og erfaringsudveksling, samt profilering af Roskilde Universitet.

Mere viden

Banner for the summit

Reflections and main points from the Digital Tech Summit 25-26 October

The network and the Danish Chamber of Commerce successfully presented the session about Artificial Intelligence (AI) in Knowledge Services. We share here the main points shared by the speakers.

Image of a network

Handbook on Artificial Intelligence and Services

We are happy to announce the release of the Handbook on Artificial Intelligence in Services, which will be published by Edward Elgar latest in April 2024.

Typographic image of title of website

An Overview of the Network’s Members and Researchers’ Profiles

We are pleased to introduce the members of our network, which brings together researchers from Roskilde University (RU), as well as from other institutions in Denmark. Find below more information about their individual profiles and academic focus.

ikon for website

Mere information

Mere viden om netværket: Tværinstitutionelt Netværk om Services og Kunstig Intelligens

Se projektet på RUCs forskningsportal