Studerende for en dag på HumTek

Kom til studerende-for-en-dag og følg en RUC-studerende på Humanistisk-Teknologisk Bachelor på Roskilde Universitet. Du kan blive 'studerende for en dag' i perioden 5. februar og frem til 1. juni 2024. Kontakt os, så aftaler vi, hvilken dag der passer for dig.
februar
Start:15. feb kl. 09.00
Slut:01. jun kl. 18.00
Sted: Roskilde Universitet

Kunne du tænke dig at få et indblik i dagligdagen som studerende på Humanistisk-Teknologisk Bachelor (HumTek)? Bliv studerende-for-en-dag og følg med en studerende rundt på campus og mærk en studerendes hverdag på HumTek.

I de perioder hvor der er forelæsninger, vil du kunne deltage i en forelæsning og høre hvilke temaer og fagligheder der undervises i på HumTek. Derudover vil du altid kunne deltage i et gruppemøde og komme på en rundvisning på RUC's campus.

På rundvisningen vil du opleve studiemiljøet og studiefaciliteterne på HumTek, biblioteket og i RUC's Studenterhus. Du vil også besøge RUC's FabLab, som er et åbent FabLab, der har fokus på at løse virkelige problemer gennem design, rapid prototyping, innovation og digitale og tekniske løsninger.

Tilmelding

Tilmelding sker ved at du udfylder tilmeldingsformularen og skriver, hvornår det kan passe dig at komme på besøg. Herefter skriver vi til dig og laver en plan for dit besøg på RUC.