Forskningsprojekt > I folkets navn - populisme og folkelighed: trussel mod eller styrkelse af demokratiet? > Nyhed

Anders Hovmøller forsvarer sin afhandling "Hvad er populisme?"

Anders Hovmøller forsvarede succesfuldt sin PhD-afhandling
plakat for phd-forsvaret

Den 14. april klokken 13:00 forsvarede Anders Hovmøller sin PhD-afhandling: "Hvad er populisme: En intervention i den videnskabelige populismedebat – inspireret af Laclau og Mouffe," der udgør en central del af forskningsprojektet "I folkets navn" og blev vejledt af projektleder Allan Dreyer Hansen (og bivejleder Flemming Juul Christiansen). Bedømmelsesudvalget bestod af professor Hanne Marlene Dahl fra Institut for Samfundsvidenskab og Erhverv, Roskilde Universitet, professor Lasse Thomassen fra Queen Mary University of London and associate professir Susi Meret from the Institute of Politics and Society, Aalborg University.