Forskningscenter > Center for Daginstitutionsforskning > Nyhed

Nyt inspirationskatalog fra CeDifs forskere

I alt er cirka 35 forskere fra RUC, DPU og professionshøjskolerne knyttet til Center for Daginstitutionsforskning. Men hvad forsker de egentlig i hver især? Det kan man læse mere om i CeDifs nye inspirationskatalog. Her har alle forskerne givet et eller flere bud på, hvad de kan holde oplæg om – for personalegrupper, i lokalafdelinger eller for andre interesserede.
oplæg

Læs det, hvis du vil vide mere om, hvor mange forskellige temaer, der hører ind under daginstitutionsforskning – og hvis du og dine kolleger leder efter en forsker, der kan holde oplæg om det, der optager jer i jeres pædagogiske praksis.