Jubilæumsevent for alumner og tidligere medarbejdere

I anledning af Roskilde Universitets 50-års jubilæum inviterer vi til en festlig fødselsdagsfejring på campus for RUC-alumner og tidligere medarbejdere den 26. august. Det bliver en eftermiddag i historiens og fejringens tegn.
RUC’s 50 års jubilæumsfejring på Folkemødet på Bornholm i juni 2022.
Roskilde Universitets 50 års jubilæumsfejring på Folkemødet på Bornholm i juni 2022.

Er du tidligere medarbejder eller alumne fra Roskilde Universitet? Så er det nu, du skal sætte et stort kryds i kalenderen den 26. august kl. 15-18. Her byder vi velkommen på campus til 50-års jubilæumsfejring for alle, der tidligere har arbejdet eller studeret på Roskilde Universitet.

Dagen vil byde på taler, rundvisninger, musik, bobler og lidt at spise.

Kom og mød dine tidligere kollegaer eller studiekammerater og få en snak om alt det, der er hændt siden jeres tid på universitetet. Genbesøg universitetet på egen hånd eller på en af vores guidede rundvisninger på det nyrenoverede campus.

Vi glæder os til at se dig til et festligt gensyn på Roskilde Universitet.

Program

Jubilæumsreceptionen finder sted i bygning 00 på Roskilde Universitet mellem kl. 15-18 d. 26. august. Kom i god tid, og nyd lidt koldt til ganen, imens vi tænder op i grillen til lyden af live jazzmusik.

Rektor Hanne Leth Andersen byder velkommen kl. 15.15, og efterfølgende vil der være mulighed for at deltage i rundvisninger på campus, hvor du kan genbesøge din tid på RUC sammen med familie og venner.

• Kl. 15.00 Velkomst og bobler // Sted: Bygning 00, foyer og udeområde
  • Kl. 15.15 Velkomsttale ved rektor Hanne Leth Andersen // Sted: Bygning 00, Store Auditorium
  • Kl. 15.30 RUC før og nu – Samtale med nogen af dem, der var der // Sted: Bygning 00, Store Auditorium
  • Kl. 16.00 Reception // Sted: Bygning 00, foyer og udeområde