Forskningsprojekt > Tværinstitutionelt Netværk om Services og Kunstig Intelligens > Nyhed

Forskningsprojekt: Spørgeskema om AI-anvendelse

Formålet med projektet er at undersøge, hvor langt anvendelsen af AI er kommet, hvilke drivkræfter og barrierer der er, og hvad AI-anvendelse betyder for organisation og ledelse.
Image of a network

Denne undersøgelse er udført af Tværinstitutionelt Netværk om Services og Kunstig Intelligens, som arbejder med et forskningsprojekt om anvendelse af AI (kunstig intelligens) i virksomheder og organisationer.

Vi håber du vil bruge 5 minutter på at udfylde dette spørgeskema om AI-anvendelse. Der er kun 14 spørgsmål, som alle er lette at besvare. Men de vil give os værdifulde oplysninger om anvendelse af AI i virksomheder og andre organisationer.

Computerworld hjælper med udsendelsen, og der vil være fuldstændig anonymitet i behandling af data og resultater af undersøgelsen i overensstemmelse med GDPR.

Der er ingen kommercielle interesser involveret. Resultaterne vil blive indgå i forskningsartikler og i anden forskningsformidling, og Computerworld vil gennem artikler også formidle hovedresultaterne.

Sidst i spørgeskemaet kan du angive, om du er interesseret i at modtage resultat af undersøgelsen.

Gå til spørgeskema

Venlig hilsen