RUC’er vinder speciale-pris
Kandidater fra Roskilde Universitet var stærkt repræsenteret ved uddeling af årets specialepris på KOM19, som er Kommunikationsforums årlige tilbagevendende konference.
Josephine Staunsbjerg tog førstepladsen for sit speciale ”Mikroinfluencere: Et autentisk talerør?”.
Mens Mia Bahl Jensen og Stine Jensen kom på 3. pladsen for specialet: ”En undersøgelse af Ekstra Bladets produktion af native advertising”.
Juryens begrundelse for at udpege Josephine Staunsbjergs speciale som vinder lyder:
"Vinderspecialet er en afhandling, der endelig giver noget tyngde i diskussionen om mikro-influencere og derigennem bidrager med nogle indsigtsfulde, konkrete pointer til feltet. Josephine formår at dække de mange forskellige vinkler i diskussionen og fremfører dem på stærk akademisk vis. Det empiriske design af afhandlingen, hvor indsigter præsenteres undervejs, tilføjer til specialets høje niveau og gør det til et solidt, indsigtfuldt og relevant k-speciale."
Mere information:
For yderligere information kontakt RUC's presseservice, mobil: 2887 0027.