| Forskningsnyt

Nyt forskningscenter på Roskilde Universitet

Roskilde Universitet får et nyt forskningscenter med professor (MSO) Ole Helby fra Institut for Samfundsvidenskab og Erhverv i spidsen.
SDU Campus Slagelse

RUC får et nyt forskningscenter, COPS, som står for 'Center for forskning i offentlig-privat samspil'.

COPS er etableret i samarbejde med forskere fra en række andre danske forskningsinstitutioner, herunder Københavns Universitet, Aarhus Universitet, Aalborg Universitet, CBS og KORA. Desuden er der tilknyttet en række førende udenlandske universiteter og et rådgivende udvalg bestående af praksisrettede organisationer på området.

Centret, som ledes af professor (MSO) Ole Helby Petersen fra Institut for Samfundsvidenskab og Erhverv, lanceres med en åbningskonference på Nationalmuséet tirsdag d. 14. september 2016.

Kontaktinfo Ole Helby