Ny sekretariatsleder på Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab

Gyrd Foss er netop tiltrådt som ny sekretariatsleder på Institut for Kommunikation og Humanistisk Videnskab.
Gyrd Foss
Gyrd Foss.

Den nye sekretariatsleder har de seneste 20 år haft lignende stillinger – senest som administrationschef på Institut for Matematiske Fag på Københavns Universitet. Han har derfor stor erfaring med opgaver som uddannelsesservice, forskningsinfrastruktur, økonomistyring og ledelsesunderstøttelse - de opgaver, han får ansvaret for i sin nye stilling på Roskilde Universitet.

"Der er nogle spændende opgaver her, og jeg glæder mig til at se, hvad jeg kan bidrage med. Mit møde med RUC har indtil nu været en række af positive overraskelser - så det tegner bare godt," siger den nye sekretariatsleder.

Gyrd Foss er 55 år og har en kandidat i retorik fra Københavns Universitet. Han bor med sin familie i Brønshøj.