Vis hovedmenu

By med lys set oppefra

Publikationer

Bevilling

Projektet er finansieret af Danmarks Frie Forskningsfond. Projektet er støttet med DKK 2.614.026 (Euro 351.429,65) over en 3-årig periode. Danmarks Frie Forskningsfonds primære formål er at støtte og fremme de mest originale ideer og initiativer inden for dansk forskning.

Samarbejdspartner

Mere viden

Lektor Jacob Rasmussen sidder udendørs på Roskilde Universitet
ARTIKEL

DFF bevilger 2,6 mio. kr. til ’smart cities’-projekt

I et nyt forskningsprojekt støttet af Danmarks Frie Forskningsfond skal lektor Jacob Rasmussen undersøge byudviklingen i Johannesburg, Mumbai og Nairobi.

Overblik over forskning på RUC

Base på RUC

Projektet er tilknyttet Institut for Samfundsvidenskab og Erhverv

Relaterede forskningsenheder: International development Research Group forskningsgruppe // Socio-Economic Research Centre forskningscenter