Åbent hus kandidat

Næste åbent hus bliver i februar 2025 - præcis dato annonceres senere: Kandidat på Roskilde Universitet - er det noget for dig? Kom til Åbent Hus, hør om vores kandidatuddannelser, ansøgning og optagelse, få en rundvisning på campus og meget mere.
Lørdag
februar
Start:01. feb 2025 kl. 13.00
Slut:28. feb 2025 kl. 18.00
Sted: På Roskilde Universitet Campus
To kvinder står sammen

Næste åbent hus bliver i februar 2025 - præcis dato annonceres senere.

Åbent hus om kandidatuddannelser er både for dig, som er studerende på Roskilde Universitet, og for dig, som læser en bachelor på et andet uddannelsessted.

Du kan blandt andet møde underviserne på uddannelserne, som kan fortælle dig alt om det faglige indhold. Mød også studerende som læser en kandidatuddannelse på Roskilde Universitet lige nu - hør om deres oplevelser med projektarbejde, udveksling, studiemiljø - i det hele hvad det vil sige at være studerende på Roskilde Universitet. Snak med studievejledere om studievalg, adgangskrav og ansøgning.

Underviserne og nuværende kandidatstuderende glæder sig til at møde dig og fortælle dig om Roskilde Universitets kandidatuddannelser.

Ingen tilmelding - du dukker bare op.

Kvindelig studerende læser på biblioteket
Rundvisning på Roskilde Universitet 2022

I tvivl om dit studievalg?

Bliv klogere på Roskilde Universitets kandidatuddannelser og undersøg, om de kunne være noget for dig