Informationsmøde - Master i Projekt- og Forandringsledelse (MPF)

Få viden om projekter fra A til Å. Kom til informationsmøde for Masteruddannelsen i Projekt- og Forandringsledelse (MPF)
Mandag
Start:kl. 15.30
Slut:kl. 17.00
Sted: Roskilde Universitet, Bygning 02, lokale 02.1-141
Portræt mand med briller master

På Master i Projekt- og Forandringsledelse får du viden og kompetencer på højeste niveau, om projekter fra A til Å, om agile projekter, om ledelse af projekter og forandring, om sparring og coaching i projekter, om procesforbedring, lean, modenhed og situationsbestemt ledelse, samt om projektkommunikation.

Kom til informationsmøde for Masteruddannelsen i Projekt- og Forandringsledelse og få svar på alle dine spørgsmål.

Klik her for at tilmelde dig informationsmødet på event.ruc.dk

Der kan være mange spørgsmål og overvejelser i forbindelse med valget af en masteruddannelse. Du møder en af dine undervisere, som kort fortæller om indhold og udbytte.

Du har mulighed for at stille spørgsmål om både indhold og praktiske rammer.

Læs mere om Master i Projekt- og Forandringsledelse

Find vej