Åbent hus bachelor

Næste åbent hus bliver i februar 2025 - præcis dato annonceres senere: Bliv klogere på Roskilde Universitets syv bacheloruddannelser. Er du i tvivl om hvilken uddannelse, der passer til dig og din fremtid? Deltag i Åbent hus, mød studerende, undervisere og studievejledere og find ud af, om Roskilde Universitet er noget for dig.
Lørdag
februar
Start:01. feb 2025 kl. 13.00
Slut:28. feb 2025 kl. 18.00
Sted: Roskilde Universitets campus
Kviner på bil

Næste åbent hus bliver i februar 2025 - præcis dato annonceres senere.

Åbent hus om bacheloruddannelser er din mulighed for at opleve Roskilde Universitet og få en mavefornemmelse af, om det er her, du skal læse din bachelor.

Du kan høre oplæg fra underviserne på hver af de syv bacheloruddannelser. Du kan møde studerende fra de forskellige bacheloruddannelser og høre om deres oplevelser. Og du kan se oplæg fra studievejlederne, som rådgiver om optagelse og studievalg.

Ingen tilmelding - du dukker bare op.

Har du brug for særlig støtte? Læs om mulighederne for studerende med funktionsnedsættelse.

Kvindelig studerende læser på biblioteket
Rundvisning på Roskilde Universitet 2022

I tvivl om dit studievalg?

Bliv klogere på Roskilde Universitets bacheloruddannelser, og dan dig et førstehåndsindtryk af, om de kunne være noget for dig.